Wednesday, November 28, 2012

PAUL MITCHELL - KONKURS

Kochane moje, dzisiaj startujemy z konkursem, który zapowiadałam już jakiś czas temu na fanpag'u .
Tym razem Paul Mitchell chce zatroszczyć się o Wasze włosy i uchronić je przed działaniem promieni słonecznych.


Co musicie musicie zrobić?

3.Napisać krótki wierszyk zawierający wyrazy lato i/lub włosy
Zostawiamy pod postem adres mailowy wraz z imieniem (i/lub) nazwiskiem.
Konkurs jest całkowicie DOBROWOLNY. Przypominam.

3 zestawy kosmetyków z limitowanej z serii SUN czekają na trzech szczęśliwców.
Ponieważ piszecie takie piękne wierszyki, zwycięzców wybierzemy osobiście razem z Paul Mitchell.

START dziś. KONIEC 8 lipca godz.23:59

Good luck!

WYNIKI KONKURSU: 

Wierszyki napisaliście naprawdę świetne, razem z Paul Mitchell dziękujemy Wam za udział i zaangażowanie. Mogliśmy wybrać tylko 3. Dla mnie najlepsza była Paulina i Arkadiusz:

Przyszło lato ukochane,
tak przez nas oczekiwane.
Rozpuść włosy, wskocz w bikini,
by wyglądać jak bogini...
Jeszcze tylko trochę słońca
i zabawa nie ma końca!

Paulina S.

Pod włos,…czyli męskie letnie rozterki

Życie upływa zbyt szybko
A włos jak lata jest policzony
Więc chce je pielęgnować
Powiesz, że pomysł szalony?

To nic, że jestem facetem,
Lecz włosy mam dość długie
Dbam o nie również latem
I bardzo się tym chlubię…

Już dawno odrzuciłem,
Babciny pogląd stary,
Że facet to zawsze brudas
I włos nosi niedbały…

Lubię ciągłe wyzwania,
I stylizacje wzorcowe,
więc niech mi Paul Mitchell
Da letnie doznania nowe…

I skróci me katusze,
Dotychczas przeżywane
Kiedy latem widzę
Włosy swe zaniedbane.

A one w mgnieniu oka
Odzyskają pazura,…
Ja przestanę wyglądać
Jak przysłowiowa kura.

Paul Mitchell Drogi
Przybywaj z odsieczą!!!
Nich kobiece spojrzenia
Na moje pióra też lecą!

Mnie to da radość wielką
Tobie zaś satysfakcję,
Co z kolei poprawi,
Damsko-męskie relacje.

I moje samopoczucie
latem ulegnie zmianie
TWOJA moc jest wielka,
Cenię ja niesłychanie!!!

Arkadiusz Roczek

PAUL MITCHELL wybrał pracę Klaudi N.
GRATULUJEMY!





To limitowany system 3-stopniowej kuracji, chroniącej włosy przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych. Wchodząca w skład kosmetyków formuła SolarVeil™ Complex zapobiega uszkodzeniu łuski włosa. Włosy stają się bardziej nawilżone i miękkie. Kosmetyki z linii SUN są przeznaczone dla każdego typu włosów, szczególnie farbowanych, suchych oraz zniszczonych. Wyjątkowa, świeża nuta zapachowa inspirowana jest tropikami. Orzeźwiające połączenie takich zapachów jak mandarynka, czerwona pomaraocza, owoc marakui, morela staje się kojące nie tylko dla włosów, ale również dla ducha!

0 comments:

Post a Comment

 
© Copyright 2035 Clarks Boot
Theme by Yusuf Fikri