Tuesday, March 12, 2013

BAILEYS BY PHILIP TREACY

Nazwisko Philipa Treacy’ego na pewno jest Wam dobrze znane. Nakrycia głowy, jakie powstają w jego pracowni są zawsze unikatowe i charakteryzują się niepowtarzalnym szykiem, a jednocześnie tworzą śmiałe, dzikie formy. Och gdyby mieć chociaż jeden z nich.Na całym świecie istnieje zawsze tylko kilka sztuk pojedynczego modelu każdego kapelusza (nie dziwi mnie zatem cena tych cudeniek, ile?
3 tyś euro za sztukę? a może 13? who cares:)
W Polsce pierwsza odsłona Baileys by Philip Treacy miała miejsce 9 listopada w warszawskim showroomie Pomada Fashion Office.
Na wyjątkową kolekcję,która została zaprezentowana składają się nie tylko butelka z limitowanej edycji i tiara zaprojektowane przez Philipa Treacy’ego dla Baileys, lecz także cztery modele kapeluszy projektanta, które pokazują różne oblicza nowoczesnej kobiety.
W ten sposób marka kreśli w Polsce swój nowy, kobiecy wizerunek.
PS.Te jedne z najbardziej fantazyjnych zaproszeń jakie widziałam przygotowała Kasiulka z mojego ulubionego kapeluszowego butiku online - HatHat . Dlatego aby pozostać w temacie na głowie mojej i Kasi oczywiście toczki Hathatkowe toczki.

   Po wernisażu wpadłyśmy z Kasią do Vitkacy na event "Dzień bez podróbek" pooglądać to i owo ;)   
Największą moją uwagę przykuł McQueen oczywiście. Będąc na jego wystawie w Nowym Jorku, nie można było robić zdjęć, a co dopiero dotknąć! Musiałam nadrobić zatem zaległości.

HAT | HatHat , JACKET | River Island , BLOUSE | H&M , BAG | Paulina Schaedel ,
 BRANCELET | 21Daimonds , Malvaretki 

0 comments:

Post a Comment

 
© Copyright 2035 Clarks Boot
Theme by Yusuf Fikri